Medlemsfunktioner
Her på siden finder du de funktioner, som medlem af Danske Lejere
Som medlem får du
eller det kan være os, der tager over med sagsbehandling. Vi har en erfaren stab, der bl.a. omfatter ansatte jurister og frivillige jura- og erhvervsjurastuderende. Står du i en uheldig situation som lejer, så har vi dygtige sagsbehandlere, der kan hjælpe dig. Som medlem betaler du heller ikke for at få din sag prøvet i husleje- eller beboerklagenævnet. Og så støtter du som medlem jo også en god sag.
Kontakt via mail
Har du mulighed for det, foretrækker vi mail
Brug en af vores hovedmails, hvis der ikke er oprettet et journalnummer, hvor du har en personlig vejleder.
Find den rette mail under kontorer
Telefon
Generel rådgivning mandag til torsdag 10.00 – 13.00
Ved en igangværende rådgivning, hvor du tidligere fået råd via mail, følg kontakttråden over mail. Derved når du bedst den madarbejder, der rådgiver dig.
Hav medlemsnummer klar, når du kontakter os.
Vores kontorer
Vi har kontorer fordelt ud over hele landet.
Fremmøde sker kun efter aftale.
Kontakt det kontor, der dækker den adresse, hvor det omhandlede lejemål ligger
Adresseændring
Er du flyttet og fået ny adresse, så giv os besked.
Brug formularen for adresseændring
Udmeldelse
Ønsker du at udmelde dig, kan det ske her
Brug formularen for udmeldelse
Har du et sagsforløb hos os afsluttes det, når der sker udmeldelse
Sikker kommunikation
Vores hjemmeside er opsat med sikkerhedscertifikat og https-standard.
Derfor ses oplysninger, der sendes via vores formularer, kun af dig selv og os.